בניית אתרים לטכנאי מחשבים (לקרוא עד הסוף)

פרוסייטס מתחזקת האתר, מתמחה בבניית אתרים מתקדמים, רספונסיבים, בעלי קונספט עיצובי המותאם לתחום המחשבים בפרט וטכנולוגיה ואלקטרוניקה בכלל, אנו בעלי ניסיון משנת 2007 בבניה ובקידום אתרים באינטרנט.

חושב/ת על בניית אתר? אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר בטלפון 054-7614779 או דרך צור קשר באתר (מענה מובטח תוך 24 שעות) ולקבל ייעוץ טלפוני ללא תשלום.

אם אתה לקראת בניית אתר אינטרנט אנחנו נבנה עבורך אתר מדהים, מתקדם, בעל קונספט עיצובי לתחום העיסוק שלך, גם בתחום המחשבים ישנם מספר תת תחומים, החל מתיקון מחשבים קלאסי, דרך תיקון קונסולות משחק ועד תיקון טלפונים סלולריים, לכל אחד מאלה נוכל להתאים עבורך תמונות אווירה ותמונות לאתר, אך כל זאת, יפה ככל שיהיה זה רק הצורה החיצונית, המראה החיצוני של האתר, ללא הדרכה נכונה, לא משנה כמה הממשק ניהול יהיה קל, ללא הדרכה נכונה של איש מקצוע האתר שלך לא יגיע לשום מקום ולא ישיג שום תוצאות, הדרכה הכוונה לעשות מבנה דף נכון, בהמון מערכות תקבלו את הכלים לבנות את הדף הצורה נכונה, אך האם תדעו ליישם את זה? האם תדעו איזה מאמרים לכתוב? האם תדעו איך בונים מאמר נכון לאינטרנט? איך כדאי לבנות את הבר העליון (או הצדדי)? כל העזרה הזאת תוכלו לקבל מאיתנו כחלק מתהליך בניית האתר, וללא תשלום נוסף.

2 נקודות חשובות לציון:
1.    אנחנו לא כותבים עבורכם את המאמרים אנחנו מדריכים אתכם כיצד לכתוב מאמרים נכון לאינטרנט, וכיצד מכניסים אותם בצורה נכונה לאתר, אם תרצו שנכתוב עבורכם את המאמרים, תוכלו לקבל זאת בתשלום נוסף, שירות זה שאנחנו מספקים אך הוא מעבר לבניית אתר.
2.    התמונות שאנחנו מספקים עבורכם הם התמונות שמגיעים עם התבנית שנרכוש עבורכם ובהתייעצות עמכם, בד"כ מדובר בין שלוש לשש תמונות אווירה ועוד בין חמש לעשר תמונות כלליות לאתר, התמונות שאנחנו מספקים אלו התמונות שמגיעות עם התבנית בלבד, את יתר התמונות תצטרכו לספק בעצמכם, רוצים לדעת איך משיגים תמונות (עם רישיון לשימוש) גם בזה נוכל לעזור לכם.

לפרטים נוספים אודות בניית אתרים לטכנאי מחשבים תוכל להתקשר אלינו בטלפון 054-7614779 (מורן) ונשמח לייעץ, לעזור ולענות על שאלה שנידרש.

אם אתה טכנאי מחשבים ועוד אין לך אתר אינטרנט ProPC מזמינה אותך לבוא לבנות אצלינו אתר אינטרנט ולקבל פרסום V.I.P למשך שנה מתנה באתר ProPc - ככה שאתה מתחיל לעבוד מהיום הראשון.

ולסיום - מחירון בניית אתרים לטכנאי מחשבים:
1.    בניית אתר אינטרנט כולל עיצוב מותאם – 3500 ש"ח לפני מע"מ - חד פעמי
2.    אחסון אתר – כולל אחסון, גיבוי, ניהול דומיין ומייל עם דומייין האתר – 83 ש"ח לפני מע"מ - תשלום חודשי.
3.    הגבלת דפים – עד 500 דפים, הגבלת תמונות – עד 1000 תמונות.

פרו.פי.סי הינו פורטל טכנאי מחשבים חינמי ומטרתו לשרת את קהילת טכנאי המחשבים בארץ, החל מפרסום חינם בפורטל, דרך פורום לשיתוף מידע, ובהמשך אנחנו מתכננים לעשות פרוייקטים נוספים שיתנו מידע רלוונטי (וחשוב) לטכנאי המתחיל ואופציות קידום נוספות לטכנאי המתקדם והוותיק.

לפרטים נוספים אודות בניית אתרים לטכנאי מחשבים תוכל להתקשר אלינו בטלפון 054-7614779 (מורן) ונשמח לייעץ, לעזור ולענות על שאלה שנידרש.

 חושב/ת על בניית אתר? אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר בטלפון 054-7614779 או דרך צור קשר באתר (מענה מובטח תוך 24 שעות) ולקבל ייעוץ טלפוני ללא תשלום.

תודה
צוות פרו.פי.סי

עבור למאמרים